Pingelingen idag

Idag har inte jag ridit utan det har Linnea gjort, det gick bra ping försökte väl testa linnea lite och inte göra som hon säger men det gick tillslut bra ändå :)
Förut va vänster galoppen inte så bra men nu funkar den kanon och istället är det höger som inte går som de ska riktigt haha har nog fokuserat på vänster lite för mkt på sistone :P jaja får öva på båda helt enkelt :)
Natta ska komma och träna mig med ping lite nästa vecka tror jag, hon är jätte duktig och förklarar bra :) känner att vi fastnat lite i ridningen och behöver nya tips och idéer, speciellt hur jag ska få en bra trav på henne, och det skulle hon hjälpa mig med :) känns kul !

imorgon har jag heldag på abf 9-16....
jobbmässan idag va absolut inget att hänga i granen, litet och alldeles för mkt folk och lite oorganiserat, trodde de skulle vara hela svenska mässan men ikke jätte liten del av de bara..

Nu är det natti natti
Puss&kram








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ninaoping.blogg.se

Om mig och min foderhäst Bittan Ping, träning, utveckling och vardag

RSS 2.0