Regn regn...

Regnet öser ner idag, kan det inte vara som igår SOL ?!
Det har verkligen öst ner idag, usch !

iaf så var jag ledig från skolan idag, skönt, imorgon har vi gymträning sedan ska vi på jobbmässan på svenska mässan i göteborg, en mässa med företag som vill rekrytera personal, får väl se om jag får napp någonstans, har iaf sktivit ut 20 cv:n.

Var i stallet förut vid 4 tiden, tog 15 min å fånga ping.... även om regnet öste ner så skulle hon ändå jobba sig och springa ifrån mig....åh... men men fick tag i henne tillslut.
Vi övade ökad trav och långsam trav + lite galoppfattningar idag, gick mycket bra faktiskt hon gick kanon, hon fattade de där med ökad trav och arbetstrav tillslut duktig tjej :)
Men vill fortfarande ha en bättre arbetstrav då vissa dagar de bara ska gå i monté trav enligt henne.
Men hon lär väl sig, hon har ju ändå en riktig tävligshjärna allt är en tävling ibland :P

puss&kram









bjuder på en bild på mig med haha





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ninaoping.blogg.se

Om mig och min foderhäst Bittan Ping, träning, utveckling och vardag

RSS 2.0